Harry Styles och 7000 flickvänner?

I en intervju med New Magazine börjar Harry Styles att prata om alla rykten med tjejer, hans kärleksliv. 
-Jag har många vänner och ungefär 90% som jag påståtts ha något förhållande med är bara mina vänner. Just nu verkar det som om jag har 7000 flickvänner, det är bara löjligt. Säger Harry. 
Han fortsätter med att säga: -Det är galet, men jag är 18 år, jag är ung, trots allt. 
 
Hans mamma har slutat att fråga om ryktena stämmer. -Det är bara rykten varje gång och jag säger att ingetting stämmer, efter ett tag blir det väldigt tröttsamt säger Harry till New Magazine. 
 
Ryktena om Natalie Imbruglia och Harry Styles är inte sanna, det är som sagt bara rykten. -Vi träffades på ett bröllop, vi pratade lite, inget mer med det. Fast när jag var yngre gillade jag henne. 
Han byter samtalsämne och börjar snacka om kärleken till sitt hår. Han både älskar och hatar det. Jag gillar det verkligen men ibland kan det vara ivägen och då är det bara jobbigt. 
 
Harry och hans fina hår. 
Källa: http://www.mirror.co.uk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback