Harry och Taylor

Det är inte bara Niall och Selena Gomez som folk dissar, för nu har Drake Bell en skådeslelare på Nickelodeon dissat Taylor Swift för att hon "dejtar" Harry.
Men från det ena till det andra så har Mario Lopez, värd för X Factor USA sagt såhär till sina lyssnare "under repetitionerna av X Factor kom Harry från One Direction och slog mig på ryggen, och sa:" "Hej, Mario, hur är det?" Och jag sa: "Vad gör du här?" Och Harry pekade mot Taylor. Mario tillade att han såg popstjärnor gå ut hand i hand. Han sa också till sist att "det är officiellt att de umgås, så mycket kan jag säga."
 
Så nu lutar det mycket åt att dom dejtar, vad tycker ni om det? ;)
 
Taylor Swift Harry Styles Dating
Harry Styles Taylor Swift Dating

Kommentarer
Postat av: Anna

Snälla skriv om det ryktet som går om Selena och Niall! Jag är typ helt borta i gröten om vad som händer! Tycker inte om det, även fast jag är glad för Niall så tycker jag han är bättre värd än Selena.... Harry och Taylor däremot! Grattis till dom båda om det e sant!

2012-11-18 @ 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback